too much bad stuff going on

hej allesammans,

just nu känns dt som allt sakta dalar nedåt igen,
när man börjar känna en gnutta styrka så händer det alltid dåliga saker. WHY?!

jag sitter i ångestbana med mig själv, vet inte vad jag ska göra.
har jobbmöjlighet här ifrån 1 november, men samtidigt vill jag till norrköping.
vill båda sakerna lika mycket, men inget av dom heller.
förstår ni tankegången? leder typ till...JAG GER UPP.

känns som allt man hoppas på går i kras, i sista sekunden jämt.

verkligen deppinlägg, i know, men just nu känns det inget bra.

peppa mig!

puss o kram,

Kommentarer
Postat av: Oh no Carrou!

Var rädd om dig! Viktigaste är att du gör det som hjärtat säger är okej, känns inget okej, gör då inget av det heller! :)

Postat av: carro

meen åhhh vill bara kuna hjälpa dig på något sätt! jag hoppas att allt löser sig. Ungefär för precis eett år sen när jag satt hemma hos mamma och hade sabbats år och kände mej stressad över framtiden , om jag skulle komma in på dansskola o kunna följa mina drömmar eller inte, det är en ren ångestkänsla o du genomgår ungefär samma sak fast ändå på ett annat sätt. Det är lite olika handlingar.. men jag vet känslan av hur du känner dig och tycker att du ska forstätta kämpa och tänka frammåt och positivt. Flytta inte till norrköping igen bara föratt du känner för det, ta jobbet i kiruna och stanna där tills du känner dig redo att sticka, mamma tar ju hand om dig där och tror det är precis vad du behöver! Jag kommer somsagt i november och då ska vi mysa hur mkt som helst, ha våra film kvällar kanske gå på bio? göra sånt vi gjorde förr i tiden och bara glömma våra probem :´) jag längtar så mycket till det jag iaf! och det vet jag att du gör :) JAG FINNS HÄR I VÅTT OCH TORRT, du vet det! systrar föralltid. Du kan lita på mig, jag älskar dig. LIFE GOES ON, så tänk positivt. Här sitter jag i gävle idag vem hade en aning om att jag skulle hamna här för ett år sedan? Utbildar mig till artist och allt går prima i skolan , BARA FÖR ATT JAG KÄMPADE. Men hade samma känsla som du för ett år sedan cch var på exakt samma ställe. Allt blir bra det är bara det jag vill få fram, pusspuss! <3

2010-10-14 @ 20:14:33
URL: http://misskronqvist.blogg.se/
Postat av: Clint Eastwood

Hoppas allt Blir bra Gumman

Tro på dig själv !!

Postat av: fia

tack tack tack! dt kommer lösa sig, det vet jag också efter alla utmaningar men just i det svåra är man alltid lika svag. tack för peppningen. ja, carro vi ska mysa och tänka på annat! <3

2010-10-18 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback