en ajaj skuldra

hej allesammans,

har ingen ursäkt för denna dåliga uppdatering. har dock varit i örebro och jobbat måndag till torsdag, vart långa dagar men ack så roliga!
vad man kan lära sig på fyra dagar, wiie.

haha.
har gått på femtioelfte andningen i några dagar nu känns det som.
måndag till tisdag sov jag bra, upp tidigt och jobba klockan åtta till sju sedan tisdag till onsdag sov jag ingenting nästan då jag fick obehagliga samtal till mitt hotellrum från en annan manlig hotellgäst.
fick sova med monica från köping eftersom jag inte fick sova själv längre. så åter igen upp tidigt o jobba och då ända till halv tolv på natten. när vi väl kom till hotellet går ju smarta vi inte och sover utan, jo vi sätter oss och tar en cider i restaurangen. jo, men vi kör bara.

kom till slut hem vid åtta på torsdag kväll men fick vänligt nog börja tio istället för åtta för mina vänliga arbetskamrater här i norrköping igår då, körde stängning och jobbade även idag hela dagen.
är så trött så jag dissade tom utelivet.
uff, snart kommer jag sitta där 80 år och undra varför jag aldrig gick ut?!

har under dessa dagar på något sätt skadat skuldran, eller så har det växt fram succesivt vilket jag egentligen tror är sanningen. har haft spänningar ett bra tag men äh, sånt går ju över? eller så slutar det såhär, skriker så fort armen kommer i fel läge.

har även ett fett blåmärke på knät då jag missade (?) att det stod en sängram mitt i sängavdelningen i örebro. hallå, brukar det göra det? ööh, jaaaa sofia, se dig för... bara att konstatera, jag är bäst på att skada mig.

nä, nu blir det tv o soffa (Y).
me like.

puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback