men kom igen då..

lider av extrem beslutsångest.

idag har jag umgåtts med marie, har även prommat med hunden & herregud vad skönt det är med promenader.
till middag åt vi laxfile på laguna, och till efterrätt åt vi tårta med några vänner till mamma och juha för att fira att de båda fyllt år.
kom ju på i ren panik i morse att jag inte hade köpt ngt till dom så impulshandling på jysk vart det! tacka vet jag jysk, har allt man behöver. det blev kudde och lite småprylar inom inredning.

försökte hjälpa marie förut med en hemsida men det var ju inte alls som vi gjorde i skolan så lyckades inte. vare inte error så kände den inte av koderna men fick dock tycke för det där med mulimedia igen. kanske ska testa göra en sida, men vill få tag på director. någon som har det programmet ?

idag var det strålande sol på fm och hur skönt som helst men eftermiddagen övergick i regn och kyla! blä..

ska ta tag i det här med bloggen igen, hoppas på att öka antalet läsare igen. får se om jag lyckas?!

har hittat en dator på elgiganten som jag vill  ha, en minilaptop för 3600:-, mycket värt pris med tanke på processorn och hårddisken. som  en vanlig dator men mindre och till ett toppenpris. kilar nog förbi elgiganten imorgon och ser om dom har den så man får känna på den ;).

avslutar med lite bilder från gårdagens promenad upp till loussatoppen.
blir så sugen på en systemkamera så jag sprängs!








puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback