solarium is the shiet

tjolahopp i lingonskogen.

det var så skööönt att lägga sig i ett solarium igen, måste börja med det där igen.
men fasiken vad pengar det går, var tvungen att köpa ny mascara också, känns som jag bara spottar ur mig pengar hela tiden. fast jag egentligen säkert inte gör det..
behöver ju heller inte lixom räkna örena längre...

menmen, mamma är hos kund och jobbar, ska strax åka och hämta henne. blir en långpromenad med elvis efter det, återigen har kiruna strålande väder! :D

imorgon ska jag på stan med mamsen och kika efter nya byxor, (igen går det pengar), börjar bli så trött på mina jag har nu.. vill ha nyyyttt :D:D.

hoppas mamma ringer snart, annars blir jag uttråkad igen och det är ingen idé att börja med ngt större projekt för då ringer hon säkert då :p.

naej, vi hörs lite senare dåå ...

puss o kram,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback