vad tycks carro?

jag: -jag ska möblera lite i ditt rum idag ;) mohaha ;):D:D<3
carro: -hah bäst att det blir snyggt då ;) puss♥


och så har vi resultatet där :)



godkänt?

pysslar med sådant när jag har tråkigt ^^, dammtorkade, dammsög och bytte sängkläder också =). det ska bli skönt att lägga sig ikväll :). dammsög och vädrade allt i sängen, kuddar, täcke och bäddmadrass!

har även vart en sväng med elvis, nu ligger han och latar sig på gården.
får lite dåligt samvete att sitta här när det är så underbart väder ute, en prommis med elvis igen är lockande och min nästa sak att göra! :). snart kommer kylan innan snön lägger sig och då får man passa på att vara ute nu.

kanske lägger in ett inlägg senare igen,
annars ha det bra ;) .

puss o kram,



Kommentarer
Postat av: carro

klart det är godkänt! fint :D saknar dig pusssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback