friday, again.

Ja, visst går veckorna fort alltid!

Idag spenderade jag förmiddagen hos Allie, vi kollade alla på bröllopet på tv och visst skar det i själen när jag tänkte att jag kunnat vara där! Inte för att man skulle sett lika mycket men själva stämningen. Nåväl, grubbla är inget jag spenderar energi på. Vi åt lunch med hennes värdbarn sen på eftermiddag åkte vi på äventyr.

Först tog vi en promenad i common och vandrade på tivolit dom har där nu. Sen åkte vi till New Forest, underbar miljö, tog en tur genom Lyndhurst och satt oss till slut på ett uteställe och drack en cola :). Senare åt vi middag på KFC, sen vidare till hamnen och tog en promenad där för att i sista sekund upptäcka att grindarna stänger klockan 20.00, vilket var om några minuter! Haha, tur där! Annars hade vi blivit inlåsta på en parkering vid vattnet.

Vi åkte då vidare, stannade för en glass på donken och sen cruisade vi lite ;).
Efter det försvann min röst i princip och vi valde att åka hem och peppa för imorgon då det bär av till Portsmouth:).

Vad tycker jag om bröllopet då? Generellt tycker jag att Gud har för mycket med bröllop att göra så det störde jag ju mig på som vanligt, men Kate (eller Catherine som hon nu ska kallas) är ju hur vacker som helst! Kändes ju lite mer hoppfullt när man såg William le lite under färden till Buckingham Palace efter ceremonin också. Allt kändes för strikt under ceremonin, DOM GIFTER SIG, borde dom inte le lite mer? Såg ut som att drottningen somnade till under en bön där också med den stora hatten och blicken riktad neråt.
Och första kyssen på balkongen var ju KATASTROF, undra om han tänkte på sin mamma? Eller, ja hon är ju död...men "som att pussa sin mamma" som man säger :). Nästa puss var mer ordentlig!
Kommentatorerna var dock roliga när drottningen valde att avbryta "balkongbesöket" genom att lämna den, då ska tydligen ALLA lämna den men William och Catherine stod kvar! RESPECT :).

Nåväl, lång dag imorgon också,
GOD NATT,
Stay tuned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback