fullspäckad eftermiddag

Hostan blir gradvis bättre men fortfarande med elaka attacker då och då.
Det måste bli bättre snart för såhär kan jag inte leva.

Sitter och kollar hur och var i London det blir bäst att ta bussen för oss den 15e maj då vi ska på aupauir-kryssning. Närmaste station från hamnen är Waterloo eller Embankment, Embankment måste du iofs gå en bit men dit kan man boka biljett. Waterloo är närmare men då måste vi ta tunnelbanan och frågan är om vi hinner det. Blir nog Embankment, då går bussen från Southampton 06.35 och vi är tillbaka antingen 21.00 eller 22.40 beroende på hur vi tar oss hem. LÅÅÅNG dag men ack så roligt det ska bli! Ser verkligen fram emot det!

Har riktig spindelfobi just nu, såg förra natten en enorm på toaletten och nu kollar jag efter den överallt! Haha.

Uuuh, nu håller jag på att spy igen av hostan :(... Värst är det också alltid när jag befinner mig i huset. Det är nog som jag misstänkt, katten och heltäckningsmattorna är inget jag ska leva i egentligen :(... För sådan här pollenallergi har jag aldrig haft förut.

Nåja.. ska hämta Mia på ett tag, sen hem och klä om snabbt sen har hon simlektion idag, sen ska vi hämta Lana och sen hem och laga mat!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback