Glad påsk!

Eftersom jag åker på lördag firar vi påsken lite i förväg detta år, så Glad Påsk på er allihopa!

Jag vaknar som vanligt tidigare än alla andra, har hittils städat toaletten, ätit frukost så jag får i mig medicinen och packat inför några dagar i stugan!
Nu bara vänta att de andra vaknar så vi kan åka och handla och sedan åka till stugan. Ska bli helmysigt!

Min hjärtklappning är tillbaka och det känns inget bra alls, tror dock det är psykiskt denna gång. Oroar mig för att åka tillbaka till England, inte det att jag inte trivs men nu är det länge tills jag kommer tillbaka och jag kommer sakna familjen så mycket!

Eftersom jag fått antibiotika nu och kommer äta det under miljöombytet hoppas jag att kroppen reagerar bra och att allergin inte blir lika hemsk, hoppas verkligen jag kan hålla mig någolunda frisk så jag inte behöver avbryta min tid i England pga det. För att gå sjuk konstant tär bara på psyket och jag kan inte njuta och roa mig på det sättet jag vill, allt blir begränsat hur mycket jag orkar osv. Håll tummarna!!

Igår fick jag träffa miin saknade vän Ella, och nu har hon LOVAT att skaffa Skype så vi kan prata där :).

Nej men att Glad Påsk på er så hörs vi snart igen!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback