hat o kärlek.

Kan idag konstatera att hat o kärlek faktiskt går hand i hand.
Samtidigt som du vantrivs med något vill du inget hellre än att vara med de du håller av.
Hat+kärlek=sant.

http://www.youtube.com/watch?v=s4Rax2PXiWA

Detta klipp är så rörande.
Ända sen låten kom ut har jag fullständigt ÄLSKAT den, men bara för någon dag sen såg jag videon och jag kan inte få nog av den!
Jag vet att den är jättehemsk osv, men den går rakt in i mitt hjärta och jag tänker tillbaka en hel del..
Samtidigt som jag tänker på en speciell tjej, hon vet vem hon är, som jag lånar texten av Pink och riktar rakt mot henne! <3 YOU ARE PERFECT TO ME.

Videon är inspirerande i sig också, för mig iallafall, efter att ha åkt med i den bergochdalbana som mitt tonårsliv var rent mentalt så finns den starka viljan att hjälpa andra tonåringar som tänkte precis som jag.
Hoppas jag på ett eller annat sätt en dag kan pussla ihop alla mina motivationer och drömmar till en dröm som jag kan leva. För just nu är allt väldigt suddigt.


Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback