hem hem hem

Jaaa, imorgon är det hemfärd :D, känns som jag nyss åkte från Sverige men det är härligt att träffa alla igen!
Idag har jag varit på äventyr i Eastliegh med Mia, efter mycket om och men kunde jag släppa av henne på kalaset som var målet.
Under tiden avnjöt jag underbar milkshake i solskenet i en grön fin park^^. Nog är sommaren här och man kan sitta i bara klänning utomhus klockan 6 på kvällen! UNDERBART!

Nu väntas det lite mat och lite umgänge innan sängen kallar (vilket den egentligen redan gör) men jag kommer ju vara trött oavsett så det spelar ingen större roll eftersom klockan är ställd på 03.10 inatt. 03.50 hämtar taxin mig, 04.30 går bussen mot Gatwick och 09.40 lyfter planet mot Sverige och Arlanda!
Hoppas på ett snabbt tåg till Norrköping och klockan sex sitter jag i frisörstolen på Hallings förhoppningsvis! Sen kommer en trött Sofia anlända till familjen Strömberg.


God natt världen,
stay tuned,


ooh förresten, vad tycker ni om den nya headern? även om den eventuellt är under konstruktion än, vet inte vad fröken elin har i tankarna! ;) men enormt tack för hjälpen, mitt tappra försök förra gången var väl inte att hurra över.

Kommentarer
Postat av: sofia

Frågestund på bloggen, fråga! :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment

2011-04-09 @ 08:01:17
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback