sommar o sol

Ja, i varje fall sol och det duger bra än så länge!
Har precis varit på en kvällspromenad och hur härligt är det inte att känna doften av sommar och att man anar känslan av sommarkvällar?! NU NJUTER JAG!

Idag har jag tvättat massa kläder inför hembesöket, annars har jag haft Mia hemma med en vän hela eftermiddagen men tur är det väl att dom sköter sig själva eftersom Lana kräver uppmärksamhet. Men vad gör det?! Hon är ju helt underbar på sitt goda humör! Massa gos och kel.
Uppmärksammade idag det konstigaste sättet att underhålla sig, jag menar barn har ju en vild fantasi MEN att leka med en vandrande pinne! Dom hade den i sig lilla barnvagn och gled omkring på övervåningen, njaaa, jag tvekar på att jag skulle lekt så som liten!
Jag klargjorde dock för Mia att när "Molly" ska ner igen så sker det i sin bur! Uh, de vidriga små sakerna.

Imorgon blir det en roadtrip till Eastliegh för att föra Mia på kalas, under tiden ska jag koppla av i ett solarium!
Vi är nog hemma runt halv åtta och då blir det ganska snabbt i säng för på fredag morgon kommer taxin 03.50! Bussen går vidare 04.30 och 09.40 lyfter planet mot SVERIGE! Det ska bli helt underbart att komma fram!
Första stoppet blir på Hallings och få håret klippt, hatar verkligen mitt hår nu. Det bara hänger..
Sen anländer jag äntligen hos Strömbergs!!! <3

Imorgon väntar vi +22 grader och jag har plockat fram en klänning för sommarvädret! :)

Nu ska jag spana in snyggingen i OC, sen SOOVA!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback