summering

Jag har varit usel på att blogga de senaste dagarna!
Jag är iallafall i Kiruna och mår toppen, blir nog jobbigt att lämna även denna gång.
Vi har fått besök av Juhas barn, eller två av dom, även Toves pojkvän är här så det är fullt hus men myyys :)

De tidiga mornarna är inprogramerade  i min skalle nu så vaknar åtta varje morgon, de andra sover än så myser i min ensamhet med datorn i högsta hugg :)

Jag är sjukt irriterad på facebook, den ändrar profilbild åt mig hela tiden utan att jag gör något! Grrr, facebook blir bara sämre o sämre! :@

I fredags var jag ut här i denna händelserika stad, haha^^. Nej men det var riktigt trevligt faktiskt, jag och Matilda satt hos mig o drack innan, sen åkte vi till Arran. Det var roligt att träffa massa folk igen som jag inte sett på ett tag och det var riktigt trevligt att umgås med Matilda :).
Dock som jag visste innan jag åkte till England, att denna resa kommer snabbt visa vilka som är ens riktiga vänner och vilka som bryr sig om att höras o ses när jag kommer tillbaka. Efter sex veckor borta är det redan ganska uppenbart!

Igår slöade jag bara, vi såg film och umgicks hemma med familjen bara :)
Idag blir det liknande, blir kanske en sväng till stugan men solen lyser med sin frånvaro tyvärr!

Stay tuned,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback