ååh så dålig jag är.

jag är verkligen världssämst på att blogga...
gör ett tappert försök nu medan jossan kammar mitt hår och bella går igenom mina nya kläder :)
mysigt att vara i norrköping igen :)

jag var på ett tag till england i veckan tills familjen ångrade sig och inte längre ville ha en aupair... sen skulle jag ha intervju med en annan familj idag men dom anställde en tjej idag så det sket sig det med..
var på jakt efter en dator idag och efter att jag hade gett upp en gång hittade jag en på onoff, MEN för att få rabatten var du tvungen att skaffa onoff-kreditkort och då måste du ha fast jobb eller vara studerande... skaplig huvudvärk på allt detta också.
YEY vilken dag!

nu ska jag söka datorer , för jag ska attans ha en!

so long,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback