FÖRLÅT

Visste att jag skulle vara otroligt seg på att blogga denna resa och än värr blev det!
Men nu är jag hemma igen, vilket iofs betyder tråkigare blogg överhuvudtaget. Imorgon börjar jag arbeta, idag ska jag gå igenom hela mitt rum plus andra saker i huset, åka på tippen och rensa trädgården. Blir en tidig kväll förhoppningsvis så jag är pigg imorgon!

Jag är irriterad på Halebop, jag har sett fram emot att beställa en Iphone hur länge som helst nu och när jag är på väg att göra det upptäcker jag att det är fel adress till mig som dom har och jag kan inte själv ändra den så nu måste jag vänta tills dom gjort det! Den ska tydligen uppdateras automatiskt när man skriver om sig från adress till adress men min har inte gjort det av någon anledning!

Lite om resan då... fredagen åkte jag in till Southampton till mamma och Juha efter ett väldigt sorgligt avsked till Lana.. tårarna rann och det var otroligt jobbigt! Nåväl, vi spenderade fredagen med att besöka olika ställen i staden, mest för att visa runt var jag varit de senaste månaderna. Vi avslutade kvälllen på Fridays och blev impade av bartendern som kunde sin grej! :)

På lördagen åkte vi till London och när vi väl kom till Madame T så var det minst en och en halv timma kö och eftersom vi var så sena struntade vi i det så vi besökte Piccadilly Circus, Buckingham Palace och Green Park istället. Det tog så gott som hela dagen då vi gick överallt (förutom till Madame T då). Det var en himla mysig dag som vi avslutade på Travellers Tavern i området Victoria.

På söndagen var det hemfärd, så massa resande och väntande bara..

I måndags var det dags för den efterlängtande kryssningen som blev superlyckad! Det var länge sen jag hade så roligt! Det behövdes för våran "lilla" familj :). Tyvärr var vädret superdåligt men det var det sist jag åkte båt också, haha.
På tisdagen efter kryssningen åkte vi till hotellet och däckade ganska fort, länge sen jag var så trött!

Igår anlände vi då till Kiruna och fick hämta hem min älskade hund! Jag tog som vanligt på mig massa uppdrag så nu sitter jag i mitt rum som ser ut som en stor flyttlåda då jag bestämt mig för att gå igenom allt och göra om :). Spännande!

Ska ladda upp bilder sen från resan och kryssningen :) Bjuder på en nu dock!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback