Var tacksam men inte för exalterad.

Att bli glad och se fram emot saker är en sak men att fullkomligt förlita sig på positiva överraskningar är idiotiskt. Livet har sin egen gång och även om vi gör våra val gör livet även ibland u-svängar som vi inte är förberedda på.

Medans en del saker leker i systrarna Kronqvists liv just nu tog en annan del en ordentlig svängom för tillfället. Vi står nu inför en del beslut som inte ens ligger i våra händer. Väntans tider förvandlades till en oviss framtid.

Imorgon bär det av neråt i landet för oss och jag hoppas denna resa kan lyfta välmåendefaktorn hos mig åtminstone för jag vet att för Carros del kommer den definitivt att göra det. Och vem vet, kanske räcker det för att höja min.



Nog är det allt lite deprimerande när mitt motto är att inte bli för glad för saker för att självklarheten att bli besviken lurar runt hörnet. Oturhetsbarometern ligger något högt hos mig, men vad gör det! Vi tycks klara saker och ting ändå..


 

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback