Djupa andetag.

Inför vissa handlingar i livet får man börja med att ta ett djupt andetag men när belöningen är nära blir det så mycket enklare.

TYPISKT säger jag bara, har varit så peppad på att SHOPPA idag men allt jag hittade var en tröja! Och ett par skor då men dom ska ju till syster.. Nåväl, har tid imorgon och på torsdag förmiddag också att ta en sväng på stan om jag har lust. Annars får det vara helt enkelt.

Jo, England har mygg också! Och på samma ställe ska de jävlarna sticka mig, mitt knä kliar konstant känns det som! Typ tre myggbett precis bredvid varandra...SUCK.

Idag har vädret pendlat MYCKET, först mulet o kallt, sen soligt, sen regn och sen åska. Nu är det bara kvavt med åska i luften. Har svårt att hitta aptiten i detta klimat, borde hoppa över träningen ikväll efter det lilla intag av mat jag ätit de senaste 24 timmarna, men vi får se!

Snart hämta Mia sen måste det dammsugas här, städerskan kom inte idag heller (!?).. Får väl städa lite imorgon medan jag tvättar om hon inte dykt upp till dess.

Veckans låt: Jessie J - Do It Like A Dude <3

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback