GOD MORGON

God morgon cybervärlden.

Det känns lite tråkigt att missa midsommar i år, har aldrig förut tyckt om helgen men senaste år har det ju varit så mysigt men jag planerar att åka till Ikea och äta på lördag så får jag iallafall äta köttbullar! :)
Idag arbetar jag sista dagen denna vecka sen har jag tre dagars ledighet framför mig och jag ber till vädergudarna om bra väder så jag kanske kan använda mina fina nyinköpta klänningar (Y).

Just nu väntar jag på att barnen ska vakna och sen har jag några to do-er att bocka av idag. Har en hög att tvätta också.... Men solen skiner just nu så tänkte träna utomhus idag om det håller i sig.

Humöret håller i sig och jag känner mig GLAD. Det är så härligt :).
Så om exakt en vecka anländer min mamma och hennes sambo, på lördag drar vi vidare mot London och på söndag hem till Svedala! På måndag åker vi på kryssning med nästan hela Kronqvist/Kolari klanen. På onsdag är det hemfärd till Kiruna och på fredagen startar arbetsveckan. Kör 6 dagar i rad och sen bilar vi till Tornedalen! Efter tornedalen är det saknade Norrköping och pappa som gäller! Efter det bär det av till Gävle! Fullspäckad och ack så härlig sommar!

Nej, nu är det dags för trollen att vakna här.. skola och dagis kallar!

Stay tuned,

Jag saknar Britghton! Helt underbar stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback