JA!

Statistiken höjdes ett bra steg under dessa dagar :).
GOGOGO!

Idag tänkte jag sova ut men jag lyckas aldrig när jag har de tankarna..så jag tittade lite One Tree Hill innan jag tog en dusch och gjort mig halvvägs iordning..sen fastnade jag framför datorn utan att egentligen veta vad jag gör..Så ska väl göra mig iordning helt, sen åka och sola. Vädret är pissdåligt som vanligt, börjar tro vi hoppade över sommaren i år här i England. Men jag ska iallafall åka till staden och shoppa lite kanske, garanterat avnjuta min vaniljlatte dock. Personalen känner igen mig nu så det är sällan jag behöver säga vad jag vill ha:).

Börjar ångra att jag skickade hem  min skinnjacka redan...men trodde ju att det var dax! Det är ändå juni..
Jo, om 13 dagar kommer dooom!!!!! :D. Woppwoop.

Tråkigt inlägg utan bilder men så kan det vara ;)

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback