Nu kör vi!

Om man skulle ta sig f*n på att satsa på bloggen, så kanske den kan dra in lite extra pengar den med? För pengar behöver väl alla, eller alla vill ha iallafall. Isn't that right?
Jag har även tänkt börja med undersökningar på internet, finns det någon som vet någon seriös som man faktiskt tjänar pengar på? Skulle vara härligt att sitta hemifrån och tjäna lite cash!

Ska söka vidare på det för nu är jag pengakåt....


Så, ännu en vecka i molniga England och väderprognosen lovar inget bättre heller för veckan! Buhu England, du gör mig besviken, juni ska ju vara den BRA månaden! Regn ska det komma i juli, men varför inte byta de nu när jag är här juni och inte juli?! Jaaa, vilken toppenidé!

Det är nu vecka 24 och här presenterar jag nu den positiva Sofia! Det är officielt, här ska tänkas positivt, här ska det levas livet! Börjar med min pengajakt....
Jag ska även på jakt efter en våg, någonstans i huset måtte väl finnas en VÅG!?! Jag ska nämligen skicka grejor till Sverige och måste ju väga det! WOOP.

Så...ska på jakt efter PENGAR OCH EN VÅG!
 Stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback