Oj..vilken dag.

Alltså... haha.

Kom precis hem efter vad en engelskan skulle kallat det en "wicked" dag.
Förmiddagen slöade jag mest dock..försökte ju piggna gick av en powerwalk men det gjorde ju bara saken värre.
Vid lunchtid tog jag mig ändå till stan, vilket var överösat med folk, det var bara för mycket folk! Och marknade jag besökte var hälften så stor som den brukar pga vädret... Så ingen hit där men fyndade lite på Primark.

Idag åt jag middag på Ikea, en grej för att testa köttbullarna som jag älskar hemma i Sverige. Köttbullarna var OK men såsen var konstig och det hela serverades med STRIPS! Dom hade inte ens vanliga potatisar! Jaja...fick iallafall svenska köttbullar vilket vi ger tummen upp för.

Efter middagen var jag ännu tröttare vilket betyder att jag befann mig nära inpå komatillstånd. Men någonstans bestämde jag mig för att köra hem och gå till den lokala puben....... Så där satt jag med en Jordgubb/Lime Kopparberg när en kille kommer för att prata med mig. Han verkade riktigt trevlig men rätt snabbt började han låta väldigt negativ om MIN vistelse här och jag bara fick nog.. Anyway, efter det ville några andra att jag skulle sitta med dom och även om de var i mina föräldrars ålder var det en trevlig stund. Helt plötsligt ville en "gubbe" att jag skulle prata med honom och det gjorde jag. Han verkade riktigt trevlig först, sa bland annat att jag skulle akta mig för alla droger som finns i samhället (senare upptäckte jag att han själv drogade och köpte droger på parkeringen vilket jag hörde genom ett telefonsamtal). Sen......anklagade han mig för att klä mig för utmanande (samma kläder som på bilden nedanför) och att jag bara ville en sak denna kväll...och att jag skulle bli utnyttjad! Wooooop, där blev jag arg och sa ifrån och fick bekräftelse från alla de andra att han var "knäpp". Fortsatte prata med den första killen som hette Stu och han var riktigt trevlig mot mig. Han hade ett barn som han hade med sig (!) och efter några timmar på puben följde han mig hem. Det var väl snällt gjort? Även om han ville att jag skulle följa med HONOM så valde jag att gå hem, lite av den där självrespekten som idioten på puben sa att jag inte hade. Haha, en helt WICKED kväll men bara beviset på att man kan ha roligt även om man startar kvällen själv! Sånt där jag aldrig skulle ha gjort i Sverige men här känner ingen mig och står för vem jag är :).

Nu skriker kudden efter mig så den inte behöver hjälpa mig till den när jag däckat för nu är jag tröööööött.

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback