OoOooOnsdaaaag

Sådärja, skyndade iväg barnen på skola och dagis, körde som en dåre hem för att inte missa om de skulle hämta väskan JUST DÅ! Men jag kom hem, väskan var kvar! Så jag gjorde frukost och slog igång en film..efter halva filmen gick jag ner för trappen..och..och...väskan var borta! Så här stressade jag hem för att kunna möta dom men så tar dom väskan utan att säga till iallafall! Men nu är den på G till Svedala iallafall.

Jag vart lite lat efter halva filmen så jag tog på min träningsskorna och powerwalkade i trettio minuter istället för att fortsätta glo film, sen gick jag till datorn och bokade mamma och Juhas biljetter från Gatwick och hit..vilket inträffar om 15 DAGAR!

Jag har även hunnit tvätta en maskin, gjort marknadsundersökningar och nu bloggat.. och klockan är bara tolv! gaaah... åker väl in till stan och dricker vaniljlatte <3. Kanske shoppar lite också... kanske kanske.
Barnen ska inte hämtas förän 17.00 idag så har ju lite tid..

See ya later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback