Regn och åter regn.

Fy bubblan för regnet! Det bokstavligt ÖSER ner och man kan kalla det översvämning på vägarna, det var riktigt obehagligt att köra! Nu är jag dock hemma, i säkert förvar. Och här stannar jag nog resten av kvällen, ser en film eller två för att döda tiden.

Åkte iallafall vid lunch iväg och solade, efter det åt jag lunch i bilen medan jag läste "Kinesen" av Henning Mankell nere i hamnen. Sen åkte jag till West Quay shoppingcenter och gjorde återigen några fynd..men följde mammas råd om att inte shoppa för mycket så vi får med oss allt hem. Men det är ju så BILLIGT! Idag handlade jag ett par skor, 2 klänningar och ett par mysbyxor. Efter shoppingen åkte jag återigen till hamnen och läste boken, är helt uppslukad nu, en av de bästa böcker jag läst och har streckläst idag så snart är den slut!

Sååååå.... går till filmtittandet nu. Hoppas återigen på bra väder imorgon då istället!



Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vet, det regnar här också...och det är inte lite. Mina skor är grymt blöta efter idag^^

Postat av: Frida

Awesome blogg ^^

Haft en bra dag?

2011-06-17 @ 20:17:53
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg och kommentera ngt :)!

ber om ursäkt om du ogillar sånt här! Kram

2011-06-17 @ 20:39:08
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Känns som det regnar överallt? Ha bara öst ner här sen halv 2 inatt inte förens nu har det börja klarna upp.

Men hoppas din dag varit bra ändå! (:

2011-06-17 @ 20:45:40
URL: http://rebeckaperbrink.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, vad kommentarer helt plötsligt! (Fyra är mycket för mig ;) ), men vad glad jag blir!



Ja, detta regn är för mycket! Samma historia idag! Mina dagar är bra! :) Hoppas detsamma för er! :)

2011-06-18 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback