Varm natt

Det var så sjukt varmt inatt men antar att jag måste vänja mig när sommaren kommer med stormsteg! Men jag kan ju inte ha igång fläkten under natten..då kan jag verkligen inte sova. Somnade väl runt 1 tiden igår och vaknade nyss (07.20 min tid) men jag är faktiskt rätt pigg! Jag brukar ju behöva mååånga timmars sömn, speciellt lägga mig tidigt.

Igår ställde jag två frågor på facebook... "1. Varför vara aupair om man inte tycker om barn? Var längs vägen tappade mänskligheten respekten för medmänniskan?".
Ingen lyckades svara på dessa frågor.. Det skrämmer mig hur folk beter sig ibland, hur egoistiska och trångsynta många är. Om många testade skulle även många inse att "OJ, jag mår ju faktiskt BRA av att vara trevlig, hjälpsam, respektfull, vidsynt blablabla". Men nej, här är det jag som är KUNG ekar i mångas huvuden. Speciellt störande är när folk ABSOLUT VET något FÖR ATT min kompis/syster/kusin varit med om detta så JAG VET! Ärligt, hur töntigt låter inte det? Just nu: anti människor som VET ALLT och vägrar ta in ny info för dom vet bäst.......


Nåväl, idag åker vi till Brighton. Först besöker vi piren, sen letar vi reda på deras egna Walk Of Fame!
Uppdaterar ikväll ;)
Nu ska jag ut och resa och UPPLEVA så jag aldrig blir en av de där "JAG VET FÖR ATT MIN KOMPIS" utan en av de där "DET HAR JAG GJORT/DÄR HAR JAG VARIT SÅ AV ERFARENHET"-människorna :)

Stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback