cuddle

Älskar när barnen kommer springandes och frågar "Can I have a cuddle?".
Dagens nattning gjorde mig extremt trött för båda barnen var så lugna och gosiga, så på sätt och vis är det nattning för oss alla :). Lana är som vanligt busenkel att få i säng, läsa en bok, be henne säga "night,night" till Mia och sen upp i sängen och sova. Det är hur enkelt som helst! Sen kröp jag upp med Mia i hennes säng och vi la och pratade ett tag, medan hon pillade på mina armband, men det är ju inte jag som ska sova, utan hon så försökte avrunda det hela rätt snabbt annars hade jag somnat, haha.

Idag gjorde vi inget speciellt, de vanliga rutinerna med hämtning av barnen, bada och middag. När jag hämtade Mia idag hade hon feber, så vi får se om hon kommer iväg till skolan imorgon. Gör mig inget om hon är hemma eftersom jag också är dålig, så har inte planerat något ändå.

Mest positiva idag är väl att det var +17 grader ute, så sommaren är på väg med stormsteg!

Nu ska jag se Gossip Girl sen sova, för jag håller ärligt på att somna redan nu!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback