lördag.

Är så trött och fantasilös så det blir bara ett tråkigt inlägg.

Medans katten kryper upp i famnen i vanlig ordning (vilket är rätt mys) så måste jag fråga om det är någon av er där ute som vet varför en katt droppar vatten ur munnen jämt?! Det är rätt äckligt :S. Trodde det kom ur näsan först men det gör det inte, plus att hon klöser på ALLT.

Anyway, vi åkte iväg vid niotiden imorse (uppe med tuppen varje dag numera) in till Southampton och besökte Frances vän Sophie med familj. Dom har två barn i Mias ålder. Vid tio-elva åkte vi och badade sen hem igen till Sophie och åt lunch. Det var rätt kul för dom har också en aupair så vi pratade lite och tänkte ses imorgon för en fika eller liknande, har ju dock Lana hela dagen men det blir roligt att komma ut lite :).
Efter lunch gick vi alla på promenad i Southampton Common. Frances har berättat om den, att det är så FINT och TREVLIGT att gå där. De första hundra metrerna består av en av Southamptons ÄLDSTA kyrkogård. OJ, vad trevligt! Eller inte. Tydligen ligger några av de från Titanic där. SYND att jag inte hade kameran med mig, men det lär bli fler besök dit för själva parken som du till slut kommer till är jättefin och enorm med lekplatser och ett perfekt ställe för en picnic om vädret tillåter. Barnen lekte lite här, sen gick vi tillbaka och drack te, sen åkte vi hemåt, vi var lagom hemma till "tea-time", alltså middag.
Jag har nu testat vara som en mamma under EN DAG och är utmattad!
Förhoppningsvis vänjer jag mig så jag inte är såhär död varje kväll, haha.

Dagen har gått bra iallafall och de var jättetrevliga hos Sophie.

Nu är jag så tråkig så jag slår igång Gossip Girl och sover sen..
Upp tidigt imorgon igen!

Stay tuned,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback