tiden rinner iväg!

Helt galet, idag är det en månad sen jag kom hit!
Var har tiden tagit vägen?
Så, på en månad har jag hunnit jobba såklart, engelskan flyter på hur bra som helst, träffat andra aupairer, haft turen att träffat Allie (vi är verkligen tajta efter så kort tid), beökt och upplevt sevärdheter, gått med i en engleskakurs och massa annat! Det är helt galet, men nu längtar jag till värmen kommer tillbaka för jag o Allie har så mkt planer för helgerna framöver, efter Sverigebesöket då såklart. Och gudars vad jag längtar tills jag kommer till Sverige! Saknar bara alla så dant!
Saknar familjen mest, ska bli underbart att flumma med syster, ha underbara pratstunder med pappa och få krama mamma igen!
Hemlängtan har inte varit ett problem alls för mig, väldigt skönt! Det enda jag saknat är stödet i vissa situationer av familjen, på plats alltså. Dom är alltid ett stöd för mig men dom är ju inte här! Haha.
Skrivförmågan blåste bort i vinden idag märker jag.

Idag var jag inne i stan med Allie, vi lunchade osv men åkte hem vid 2 för en hejdundrandes huvudvärk, tänkte jag skulle göra nästa kurs efter att ha avslutat den förra med högsta betyg! ^^ MEN har flummat på internet och sett ett avsnitt av OC istället.... inspirerande.

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback