under täcket

Dagens o helgens planer gick i krasch.
Kul....
Vi blandar feber, extrem rethosta, snuvighet, massa nädukar med lite öroninflammation och glöm för all del inte bort allergin mot både katten och pollen.
Jag mår riktigt dåligt.

Så..vad gör man en helg som denna med alla sympton och vädret är strålande med +17 grader?
Jo, man kryper ner under täcket, ser klart Gossip Girl säsong 4 och tycker synd om sig själv. Efter det slår du igång film efter film och bara väntar på att må bättre. Inget annat att göra tyvärr.

Förhoppnigsvis mår jag bättre på måndag, för att ta hand om barn när man mår såhär är ingen hit.

Trots mina 21 år är detta en stund då jag önskar att jag var hemma hos mamma.. Mormors frosseri i dryck o mat, famors köttbullar och pappas sällskap skulle inte heller skada. En schysst film med syster skulle vara som grädden på moset. MEN nu ligger jag här helt själv och kan inte göra något åt dt..

Så om någon iaf vill skicka en trevlig liten hälsning skulle det förgylla min dag!

Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: catta

Hej vännen!

Hoppas verkligrn på att du blir frisk snart.

Har de ingen dundermedicin som du kan sätta klorna i.

Ska bli så kul att få dig här snart igen. Det ser vi fram emot.



Kram Catta

2011-03-26 @ 19:07:20
Postat av: Sofia

Nej, absolut ingen medicin jag testat fungerar!

Ja, jag längtar också! MEN ska bli frisk innan!

Ses snart! <3

2011-03-26 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback