3 juli

Den tredje juli flyttar jag hem till Sverige igen, oj vad det ska bli skönt!
Jag är superlycklig att jag testade det här och det har varit en otrolig upplevelse men med min vana för "tur" följde den mig inte denna gången heller. Efter ett antal saker har jag bestämt mig för att åka hem! Kanske efter min hemkonst kan jag skriva om vad.
ÄNDOCK har jag haft hittils i drygt tre månader fått testa ett helt annat liv och andra upplevelser! Och det är jag superglad över!

Nu börjar jag dock sakna Sverige och min familj, men det är bara sex veckor kvar! Mamma har bokat en liten semester i Stockholm när jag kommer hem, sen ska jag jobba ett par veckor innan jag åker till pappa! Efter det blir det TOK-sökning på jobb o lägenhet om jag inte lyckats få det än då. Ser ut som jag blir Gävle-bo! Men vad gör man inte för sin syster! Blir skönt att börja om! Så juli-augusti blir det lite smått stressigt, hah.

Idag ska jag o Allie på musikalen We will rock you, efter det testa ett ställe vid "Ocean Village", ta en drink med en underbart vacker utsikt över hamnen och havet! Vi ska även boka hotell till Isle Of Wight nästa helg! Sen blir det nog några fler drinkar i aftonen.. :)

Superdag kommer det bli! Hostan som är tillbaka (undrade just om den gick långt denna gång) får följa med mig på äventyren!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback