common, igen.

Det har blivit ett återkommande aktivitet att besöka common, men den parken är ju så stor så det finns alltid något att göra, för alla åldrar! Igår hade vi lekstund i lekparken, picnic, promenader, fotbolsspel och Mia fick åka en karusell :). Allie var där och hjälpte/umgicks :).

Frances sa till mig innan vi åkte att jag borde inte låta Lana åka karusell för hon får tydligen ett raseriutbrott när hon måste gå av den så jag följde hennes råd för hennes ilska är inte att leka med. Dock slapp jag ju inte undan utbrottet iaf när lilla Lana ville bada med barnankorna i sjön, elaka jag lät ju inte henne göra det. Puh, inte lätt att förklara sådant för en 2-åring!

Varje morgon jag vaknar känns det som jag vaknar med nya (ytterligare) symptom, jag vet att det inte är hälsosamt att leva i en miljö du är allergisk emot en längre period, symptom kan bli kroniska osv. Värst är helt klart hostan, sen allt kliande i ansiktet, näsan som rinner, igår vaknade jag med stel nacke som bara blir värre och söker sig ner i ryggen. Idag vaknade jag och darrade som ett asplöv, hela kroppen smärtade och frös som om jag befann mig i -20 grader.
Tyvärr inser jag att jag med hundra procent säkerhet kommer att behöva förkorta min aupair tid... :(

Stay tuned,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback