Härliga söndag.

Ja, visst är det inte ofta man säger det?
Men jag har haft en underbar söndag, nog den bästa söndagen i mitt liv. Ärligt.

Imorse åkte jag till Stockbridge och eftersom jag var ett par timmar tidig gick jag först en liten promenad genom den lilla byn för att sedan sätta mig på ett typiskt engelskt café med engelskt te och en bok av Henning Mankell. Kan det bli bättre? En underbar start på dagen och avslut på veckan. Sedan mötte jag Stine och vi åt frunch eller vad man ska kalla det. Det var för sent för frukost och lite för tidigt för lunch, åt iaf scones medan vi diskuterade framtiden då hon åker hem imorgon.
Jag har varit riktigt engelsk idag :)

På eftermiddagen åkte jag hem för att prata med pappa och mamma på skype för att sedan åka vidare för att hämta Allie och åka till PizzaHut, vi valde den restaurangen just för deras uteservering. Just typiskt.. för den var ju inte öppen! Varför ha en underbar uteservering när man ändå inte har den öppen? ...
Vi åt där iallafall och som vanligt var det väldigt gott!

Nu är jag tillbaka hos värdfamiljen och ska ta en dusch och lägga mig, är sååååå trött. Men sådär alldeles underbart trött!





Stay tuned,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback