Isle Of Wight

Dålig uppdatering igen.. Sorry.

I lördags satte jag och Allie oss på Red Funnel (färja) över till East Cowes på Isle Of Wight. Därifrån tog vi bussen mot Shanklin med byte i Newport. Ooh, så härlig ö! Där hade jag kunnat bo! Men vi hade otur med vädret, det blåste kalla vindar men inget regn under första dagen iaf, det regnade lite på hemfärden men det gjorde inget.

En sak vi hade sett fram emot enormt var frukosten, vi ville ha riktig engelsk frukost. Så, vi kommer till frukostsalen, får välja bland en del saker och men bara EN sak, så okej, vi valde toast och in kommer 5 skivor torra, kalla toastskivor. Jag tog en tugga av jordens mest segaste bröd och lämnade salen förbannad. Riktigt dåligt!

Jag har varit ledig igår och idag, igår grillade vi hos Allie och idag ligger jag i sängen och mår pissdåligt igen. Hostar, mår illa och huvudet sprängs nästan. Det är 30 dagar kvar tills mamma och Juha kommer, oj vad jag längtar!
Jag vill bara hem när jag mår såhär.. Är riktigt trött på det nu!!!


Stay tuned,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback