Snart fredag!

Huh vad veckorna går fort nu! Men på något vis känns det samtidigt som att de kryper fram.
Blandade känslor, som med allt nu egentligen.

Aaargh, vad jag längtar hem nu! Speciellt efter värmen som södra Sverige verkar ha! Här blåser det iskalla vindar fortfarande.. Får hoppas på bättre väder i helgen när jag och Allie åker till Shanklin, Isle if wight. Vi har bokat ett underbart hotell och idag fick jag bekräftelsen på post (nej, dom använder inte mail). Konstigt! Båtbiljetterna var jag också och bokade idag så allt är fixat! Snäll personal på hotellet som även skickade med en beskrivning på vad vi ska gå när vi kommer fram till Shanklin.
Det första vi gör är att leta upp en affär och köper lite alkohol, imorgon ska det inhandlas nya kläder, allt ska bli toppen!

Jag har precis hämtat Mia från skolan, hon har blivit sjuk så ingen simning idag. Har skickat mess till Jeff och frågat hur vi gör med Lana eftersom hon måste hämtas men har inte fått svar än så bara vänta och se..Får väl kanske ta Mia i bilen och åka och hämta henne helt enkelt. Men det är inte dags än så än är det lugnt.

Efter att jag köpt mitt favoritkaffe i stan förut kände jag mig också väldigt dålig helt plötsligt så åkte hem och vilade men efter lunchen kände jag mig bättre igen så använde löpbandet för motion idag för vädret är kasst. Men känner mig febrig och hängig jag med.. Måtte inte bli sjuk till helgen!

Imorgon är det slutprov i engelska som gäller.. hur det är går, firande eller tröstande så är det shopping efter det! :)

Om exakt fem veckor kommer mamma och Juha, gissa om jag längtar?!?! Uuunderbart!
Har sökt massvis med jobb i Gävle denna vecka, be till gudarna att jag får ett! Vill så gärna göra ALLT för systeryster men utan jobb är det svårt! Men känner mig positiv kring flytten så det löser sig nog!

Stay tuned,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback