Tatueringssugen!

Ohja, tatueringssugen till max! Frågan är om det ska placeras i svanken eller nacken denna gång, vad tycker du?

Har ingen färdig tatuering än, väldigt svårt att bestämma sig. Jag vet att jag vill ha en kort text, något enkelt men meningsfullt så jobbar på det.

Min konstanta nya hobby är att promenera, sparar mina pengar till London nu så vill inte åka till stan eller liknande för jag har en tendens att hitta något jag verkligen vill ha. Var försvann disiplinen? Diciplinen? Stavas?
Ska bli riiiktiiigt roligt ihelg! WOHO! Tänker bara på helgerna nu för att hålla motivationen igång.

Jag har nyss varit på powerwalk igen och tänkte göra lite gröt till lunch snart, jag har blivit extremt nyttig också. Och för en gångs skull under en längre period och det funkar hur bra som helst. Antar att jag är leds på att vara arg på mig själv varje sommar för att inte trivas i bikini så i år gör vi genombrottet! Vi gör något åt det innan så kan jag må bra i sommar :). För mig handlar det inte längre om att vara smal, utan att trivas! Efter så många år av sjuka tankar har jag kommit till insikt, det handlar faktiskt om hälsa också. Igår hittade jag bilder från sommaren -07, ungefär 15 kilo mindre än idag. Nej, det är inte hälsosamt!

Jag har suttit och skissat lite inspiration till tatueringen,
säg vad ni tycker!! Och för en gångs skull, överraska mig och klicka på Kommentera! :)





Stay tuned,

Kommentarer
Postat av: Elin

absolut inte svanken! usch :P haha

Postat av: catta

tycker om den första bättre :)

2011-05-10 @ 20:24:36
Postat av: Nette Af LindÖ

Vad sägs om "No Regrets" ( Jag ångrar inget ) ! :)

Postat av: Sofia

Vad är det för fel på svanken nu då Elin? :D

Tack för kommentarerna :), Har inte du en sån eller liknande Nette? :)

2011-05-11 @ 12:02:01
Postat av: Nette Af LindÖ

Nope Min står det Ju DIVINE Du vet Gudomlig som jag är .. Sen har jag en i nacken där det står "Sweetest Thing"



Hursomhelst Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback