tråkiga fredagar.



Fredagar brukade vara bästa dagen, nu toppar den nästan söndagar.
Varför? Jo för att jag är ledig men utan bil och möjligheterna till äventyr i North Baddelsey är begrensade.
Om en timma kommer värdmamman hem och då brassar jag till stan för att träffa Allie och äta något. Hungerkänslan kommer sakta men säkert.

Idag har jag fördrivit tiden vid datorn för att göra engelskakurser, nu ruschar jag igenom allt för att få det gjort! Målet är att vara klar med hela slutprovet i slutet av maj! Gick förvånandsvärt bra idag, trots att jag var på väg att ge upp flera gånger då det hela tog mig över fyra timmar..suck. Men nu är det gjort och bara vänta att läraren öppnar nästa kurs på måndag. Efter det gjorde jag mig iordning i tron att jag skulle in till stan men icke, värdmamman hade bilen idag (?), så bara vänta..Som grädde på moset skulle hon dessutom bli sen. Så jag tog min basketboll och gick till planen.
Alltid är det ett gäng småkillar som tittar, och de små liven är ju aldrig rädda för att kommentera. Den häftigaste eller kanske konstigaste kommentaren jag fått var "Nice ass", killen var inte mer än 10!

Idag sov jag till 10.00 eller något sådant, men då somnade jag ju inte förän vid 3 inatt, var så skönt trött igår men ändå kunde jag inte sova..

Imorgon åker jag till Allie och spenderar natten där för att på söndagmorgon åka till London på den efterlängtade kryssningen. Ååh vad jag längtar till alla våra helger nu!

Stay tuned,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback