WE WILL ROCK YOU

Jag var i extas när vi lämnade Mayflower Theatre igår, oj vilken show det var!
Alla Queen-låtar, som jag har pappa att tacka för att jag känner till dom väl, var med, en av de sista var ju såklart We will rock you, tyckte dock dom kunde göra den lite mer spännande men det var bra iaf!

-"Sorry I talk about me so much, it's just so awful lot to talk about".
En av replikerna som satt klockrent och som höll mig road ett bra tag!

Innan musikalen satt vi på ett underbart ställe och drack en Kopparbergs och efteråt gick vi till stan och åt middag, kycklingwrap, otroligt gott! Sen gick vi runt på några ställen för drinkar :)
Synd att det blåste så otroligt kallt bara! Till slut fick vi för oss att promenera till shirley där hon bor och jag skulle ta bussen hem, så sent igår kväll började vi promenera.. Förutom att jag hade sämsta promenadskorna var det skönt med en promenad!


Idag tar jag med mig Allie till Stockbridge för att äta scones, vilket hon aldrig provat förut! Sen får vi väl se vad som händer.. Blir nog ganska lugnt idag skulle jag tro. Var så otroligt trött imorse när jag vaknade men med två barn i huset är det bara att glömma att sova vidare. Typiskt, jag som var så härligt trött...











Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: Nette Af LindÖ

Sjung av Hjärtat Sjung !

Härligt att du mår bra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback