och så bloggar vi med bilder :D



hej allesamman,

idag har vi varit på stan, solat och sen ätit subwaymackor, mmmmm ! bästa lunchen nånsin.
senare tog vi bussen hem till monika igen och nu sitter vi och tar det lugnt lite, tar bilen och åker och handlar om ett tag.
sen ska carro försöka lära mig att dansa !?, önska mig (OCH HENNE) lycka till :D.

imorgon åker vi till kiruna, då blir det inget bloggande på ett tag igen :/. åker till ötå direkt och är med mormor och morfar sedan på fredag åker vi och testar klänningarna inför bröllopet, wiie. sedan  inträffar det, själva bröllopet på lördag.

sedan blir det tillbaka till kiruna på söndag och de andra åker hem på tisdag medan jag blir kvar och umgås med mamma<3.

fortsätter dagens inlägg med bildbloggande istället !


vi vann snygghatt på marknaden ;D.


min första geting i år som jag dödade :D:D, sjuukt mkt getingar när vi var hos pappa, hade sammalagt sex getingar inomhus åt gången. det tog aldrig slut!



puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback