sex dagar senare uppdaterar vi igen.

hej allesammans,
 
är egentligen inte så skrivglad just nu men det får gå ändå..

mosters bröllop var underbart,
allt var fint, HON var fin!
det var speciellt med annorlunda musik och känsla men SÅ mycket bättre än vanligt !

om jag ngn gång gifter mig ska det också vara annorlunda !



klänningarna syns dåligt där men dom är sååå fina!

nu sitter jag bara här vid datorn och nöter och undrar vad som händer i kiruna en dag som denna och tror dom flesta gör som jag och bara SLAPPAR!? eller ?

imorgon festar vi lite iaf :). ska bli trevligt och lär bli en hel del snack! :D


det är riktigt kallt och ruggigt ute, ska bli skönt med bastu sen :).

men man får sin dos av frisk luft iaf tack vare elvis och tur är väl det det ändå.


puss o kram,

Kommentarer
Postat av: Carro

saknar dig syster, <3 hoppas allt e bra där hemma:) <3<3pussa elvis från mig

Postat av: Anonym

JAAAAA! Håller med om att det var ett ZUUUUPER BRÖLLOP! :) kRAMIs

2010-10-07 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback