vi förnyar vardagen med färger



jag var barnvakt i lördags och vad är inte bättre än att sätta lite färg på vardagen genom att måla naglarna i universums alla färger.

det komiska på bilden är att mina händer ser ut att vara lika små som 5 o 12åringens ; ). HAHA

har varit otroligt skönt att vara ledig idag, har varit o klippt mig, plockat ögonbrynen och nu färgat håret !
ögonbrynsplockaren frågade "ska jag bara ta utväxten", svaret vart "haha, ja det är ju typ halva ögonbrynen". 

nu, attans ska jag hålla efter dom ! kors i taket om jag gört!

sitter fortfarande med handduken på huvudet och tvekar för att ta bort den, innan jag hoppade in i duschen såg det rött ut och det ska väl inte guldbrun vara... vi får väl se hur det blir. 

imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller, skönt faktiskt :). fast ändå skulle det vara skönt att vara ledig. idag hade jag min första lediga dag efter 12 dagars jobb i streck och tänkte på morgonen att "fyy vad sköööönt", kunde ligga kvar i sängen o värma mig under täcket. men efter några timmar var jag såå uttråååkad att jag tog en promenad till stan istället. haha. 

har äntligen fått mina skattepengar idag :D:D, MEN kom till handelsbanken en kvart efter att dom stängt ! typiskt, nu vet jag inte när jag ska kunnna ta ut dom.. haha. typiskt mig.

nä, nu äre simpsons.

puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback