fartfyllt



spännande med småbarn som ska göra mer än vad man själv klarar känns det som.
kändes som det var lite småttkaos på golvet med alla barnen som skulle göra kullerbyttor en efter en.
tror några barn tröttnade själva också när dom började knuffa på varandra, haha.
men nog är det sött :).
jag fattar iaf inte hur dom vågar! häftigt.

           


det vart impulsutgång i fredags, trodde jag skulle somna hemma redan efter att ha sovit 3 timmar natten innan och på det jobbat 9,5 timma. men jag är ju ung! har jag fått höra...
det var iaf en rolig kväll, hörde dock att det var slagsmål överallt men på mitt lilla vis lyckades jag missa vartenda ett! så high five!
såg förresten en av de konstigaste grejerna man kan se på arran iaf, en av vakterna står och hånglar! yeaah, det är smidigt. får dom göra så?
höll fasiken på att frysa ihjäl på natten när jag på något galet vis bestämde mig för att åka till loussa för att sedan hämtas och åka hem. helt fel håll fröken kronqvist! stod ute i 2,5 timmar och låg och skakade säkert i en timma innan jag kunde sova när jag kom hem.
spännande kväll. man gör inte så kloka beslut med alkohol i kroppen...

  


får äntligen hämta hem elvis idag<3, lite sällskap iaf :).
det är tomt i huset utan honom!



avslutar med underbara idasofia och carolin <3.


trevlig andra advent på er !

so long,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback