ingen jackpot

hej!

pratade igår med Mrs Nash, men nej.. det var inte rätt.
det jobbiga är HUR man säger nej?
jag kan inte säga nej, men jag kan inte tvinga mig.
som pappa sa, det handlar om ett helt år.

nu väntar jag på nya eventuella värdfamiljer,
känns dock hur bra som helst att det rullar på.
hoppas bara det inte tar hur lång tid som helst nu..

idag var jag och köpte första julklappen till syster min,
mamma är klar, likaså pappa och farmor.
moster, kusin, mormor, morfar och mer till syster återstår.
hjälp, vad jag är sent ute i år!
det värsta är att jag inte vet vad jag ska köpa.
förslag?

idag vankas det jobb hela em/kvällen.
likaså imorgon.

huh, mitt i inlägget ringer rara Rebecca från A2Z och hjälpte mig med vad jag ska säga och ska på en gång söka nya familjer!
tack!

oh, ivrig igen!

so long,


Kommentarer
Postat av: Elin

du kan köpa kläder, smink, parfymer, godis, allmönt fina saker osv. finns ju jättemycket till tjejer :D

Postat av: sofia

jo jag vet, men vill köpa ngt de verkligen behöver! :) carro bor ju i gävle nu så inget onödigt krams vill jag inte ha :)

2010-12-18 @ 14:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback