julafton o födelsedag

hej allihopa.

julen har varit fin,
jag klädde ut mig till tomte efter att ha lurat alla att tomtem faktiskt kommer, hur många som verkligen trodde på det är en annan femma.
men så fort jag klev in genom dörren så började jag asgarva.

men KUL var det!
huuh, orkar inte berätta i detalj nu så blir väl lite luddigt.

i lördags var vi på kievari i finland och öste loss med mammas kusiner. aoooww vad roligt det var!

idag kom vi hem,
syster fyller 17!! :D
grattis.
jag vart bannlyst och har spenderat en helschysst kväll med frida.
nu sitter carro o hennes vän och tittar skräck och jag håller mig på stadigt avstånd.

snart blir det sängen och imorgon blir det bildbombning!

so long,


Kommentarer
Postat av: Malin

grattis till henne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback