lönespecen är ok!

har jobbat inatt på empes, för er som inte vet, så är den en grill :)
har haft ont i magen för natt där,
MEN helt i onödan,
det gick hur bra som helst!
förutom lite flippade skrattanfall mellan mig o anna flöt allting på hur bra som helst!

idag blir det nog utgång:).
en kille i fyllekön sa igår "något är fel när inte du är ute",
börjar jag vara ute för ofta?

äh, jag lever livet.... (A)

nu ska jag och syster baastaa snart,
är galet trött.
har sovit fem timmar, men äh, jag är ung :p

blir god fläskfilé som mamma ska laga idag :)

so long,


Kommentarer
Postat av: Elin

haha lite för ofta kanske ;D

men hinner vi ses innan du åker till england eller? var ju sjukt länge sen nu!

Postat av: sofia

ja det gör vi hoppas jag! :D

kommer ner efter nyår om jag inte hört ngt mer från england, eller något är bestämt iaf!

2010-12-20 @ 21:43:56
Postat av: sofia

jo det gör vi nog! kommer ner efter nyår och inget blir närmare bestämt med england! <3

2010-12-20 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback