den tjugofemte februari

hej allesammans.

idag är dt lönedag, när jag var på väg till jobbet vid halv elva skulle jag gå & kolla saldot eftersom vårat internet inte fungerat och typiskt så fanns dt inga minneslappar kvar ! men efter en stressig dag på jobbet fick jag se den ljuva summan efter sju på kvällen när jag slutat, det förgyllade min dag.

detta blir en trygg månad och jag ska leva lite mer ;)
när jag kom hem idag och så jimmy att internet fungerar igen och det var helt underbart.
jag har bokat biljetter till sthlm på lördag då jag & jimmy åker dit för att träffa mor o juha.
det ska bli trevligt, jobbar dessutom inte natt i helg vilket är ännu mera bra.

ibland går bara livet som på räls, och då njuter man extra mycket. höll på att säga, att man laddar inför nästa krasch, för alltid är det något som ska förstöra det goda i mitt liv men kanske denna gång håller det sig positivt ett tag :)

måste passa på att säga, heja heja sibel o mikaela på lördag. alla som kollar melodifestivalen på lördag hejar på detta nummer, ok ? så, nu har jag iaf skickat goda tankar mikaela ;), sen ska jag bara rösta också!

puss o kram allesammans,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback