den sjunde juli

hej allesammans.

idag har jag hunnit med en hel del, var på p-möte till elva, sen snabbt hem och tvätta och direkt efter det åkte jag till pappa och hämtade en säng. pappa följde med mig hem, sedan kom jimmy och jag körde honom till sin mamma och sedan pappa hem. sen var det bara snabbt till jobbet igen för att jobba till sju.
dagen har gått extremt fort, och känns skönt att jag hunnit med en del.
dock lite ångest för att jag inte hunnit fixa mer till au pairen som jag igår vart antagen till ;).
ska ringa och boka läkartid imorgon och kanske kan låna kopiatorn på jobbet för att kopiera pass och körkort.

är glad att jag fick vara ledig på fredag så vi kan åka till sthlm tidigt, ska träffa mamma och carro =)
spännande för carro som åker till england på lördag. är avundsjuk på hennes fria liv, ledig i värmen.
men skulle dock inte vilja vara arbetslös heller.

förresten, tack alla ni som läser min blogg :D. ger motivation att fortsätta skriva.
sitter på jimmys nyköpta laptop just nu så har inga nya bilder så jag känner att det inte blir så spännande och inbjudande inlägg men det får gå. skulle jag haft tiden till det skulle jag göra varje inlägg unikt och verkligen satsat. men some day, maybe ;).

har blivit enormt sugen på att köpa mig en laptop jag med. ska ta reda på alla uppgifter om min stationära dator och försöka sälja hela paketet. återkommer med det =)

nu ska jag fortsätta se tyskland-spanien och sedan sova.
jobb 10-19 imorgon igen ;).


puss o kram,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofia Vart ska du åka som Au Pair Vilket Land alltså. Hoppas att du kan fortsätta med bloggen när du är utomlands.

2010-07-08 @ 16:20:23
Postat av: fia

hej anonym! jag åker till england och ska försöka fortsätta, förhoppningsvis med intensivt då :). vem är du ? :D

2010-07-08 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback