back to blogging

jag har som jag trodde varit usel på att blogga när jag var i norrköping !
nu är jag tillbaka i kiruna och ska ta tag i det igen :), i promise.

kom som sagt hit upp idag igen då, från snöblask till riktigt snö!
vet för övrigt inte hur det känns att komma upp igen,
trivs i norrköping som stad och folk,
men tiden får visa var jag spenderar tiden tills englandsresan blir av.

det blir en battle mellan kiruna o norrköping,
och vinnaren utses om några veckor!


veckorna i norrköping blev ju inte alls som jag tänkt, planen var att UMGÅS och kanske en och annan fest.. jo, men tre dagar var jag frisk sen PANG blev jag dundersjuk och är inte ÄN frisk! alltså, det är så typiskt.
har inte ens hunnit träffa mina närmaste allihopa, känns riktigt surt.
har verkligen försökt kurera mig och sådär, men det var rejält..

det var riktigt jobbigt att lämna norrköping och underbara strömbergs bland annat.
känner mig så kluven mellan alla städer man har släkt i.. det är ju inte sådär "åh, vi åker och äter hos farmor", nä för alla ska ju bo minst tre timmar bort var jag än är.. och vi ska inte tala om avståndet mellan norrköping och kiruna!

nu ska jag strax basta och värma mig lite,
sen ska jag och mamma fixa tortillas,
sen blir det umgänge under kvällen :).

puss o kram,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback