boring

hej allesammans.

meningen var att imorgon åka till ötå för att hälsa på mormor och morfar, julpynta o baka osv men vädret idag har varit ickeköraväder och mamma tror inte hon hinner så tyvärr verkar det inte bli ngt... besviken!
har lust att sätta mig själv i bilen och fara, kanske att man gör det.
har ju annars nästa vecka på mig också.

idag har jag jobbat, anja ringde imorse och klart jag jobbar! :).
arbetspasset gick vääldigt fort, kändes som varje gång jag o anna kollade på klockan hade det gått på några timmar. det flöt på väldigt bra iaf, och vi hann förstäda en hel del så 00.30 "stämplade" vi ut. oh yeah!

jag är så äckligt sugen på att åka till egypten nu i december, har kollat lite och det ser helt fantastiskt ut. någon som vet hur klimatet är där nu? apollo verkar inte tycka det är viktigt att skriva sådant på sidan. däremot hur stor ytan på landet är, jo det är ju superviktigt att veta när man åker utomlands! lol.

är det någon mer än jag som tycker att tiden flyger fram äckligt fort? jag börjar få lite panik.. känns som jag slösar bort mitt liv på ngt konstigt sätt. jag vill ju resa, jag vill se saker. vet ju att jag är på väg, men ändå. börjar bli så grymt uttråkad. måste hända ngt snart.

saknar norrköping och alla där också.. men nu har jag ju lite jobb här, känns taskigt att lämna det när man väl fått börja jobba. slipptrad och uttråkad. yack.

imorgon ska jag busa med ella om jag är kvar i stan, och nu har vi då spännande bus på gång! :D:D<3
passa er kirunabor! mohahaha.

nu ska jag sova... är inte så trött, men hoppas john blund kommer på besök snart.




puss o kram,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback