dödsrelikerna



ååh, dobby är så söt :).
utan honom skulle jag nog inte se harry potter, dödrelikerna del 1 var då ingen höjdare.
menmen, då har man sett en av filmerna på bio iaf.

helgen var rolig, blev utgång både fredag och lördag.
måste ge hård kritik till bartenderna på ferrum här i stan. det funkar inte att stå och ta beställningar på ett och samma ställe hela tiden för då får bara nya hjälp hela tiden! h-vete vad förbannad jag var till slut! en halvtimma tog det varje gång. som tur var beställde jag bara två gånger annars hade jag ju fått psykbryt.

nu är jag trött och sliten som en häst. skönt dock att inte vara bakis idag, orkade inte dricka så mkt igår..vart impulsutgång dessutom så började dricka vid tio.

ska på ett tag och hämta carro o ida,
ta ngt varv kanske sen blire nog sängen.

äh..
uppdaterna förhoppningsvis imorgon igen.
hittar ingen ispiration just nu....

puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback