every rose has it's thorn

every rose has it's thorn


fick helt plötsligt ett enorm sug efter att skriva igen,
som jag gjorde förr.
ska nog plocka fram den gamla skivan med 20 sidor word med dikter och sångtexter och inspireras.
en annan person som inspirerar mig genom texter är miley cyrus låtar, texterna är alltid så genomtänka och inget amerikanskt blask. pratar dock bara om balladerna då.

hade tänkt slå på en film och drömma bort i fantasierna underbara värld men kan jag inspireras och försvinna i min bubbla av skrivande igen så är ju det bra mycket mer givande. don't you think?

finns en hel del jag kan få bra grunder från just nu,
så ämnerna är det inget problem med..
ska ge det ett försök, vågar jag lägger jag ut något och hoppas på respons. tihi.


denna stad, kiruna, det är en himla intressant stad.
har ingen lust att skriva om vad, vilka osv men dom vet det innerst inne men kan bara säga efter att ha bott härifrån i fyra år har jag vidgat mina vyer och det borde ni också.
livet går vidare och graden på mogenheten borde gå i samma takt men på något vis lyckas den stanna hos ganska många. för mycket på en gång kanske.... nu är jag elak men vore jag i eran sits hade jag vart precis likadan, jag vet det, därför jag menar att fler borde se sig om. upptäck nytt.

just nu sitter jag och funderar på om jag borde skriva på engelska eller svenska.. har även lust att börja måla igen. var kom all denna motivation ifrån?



so long,


Kommentarer
Postat av: Elin

låter bra det där med all motivation, smitta gärna av dig lite! :D

Postat av: sofia

gärna, kom hit så ska jag fylla dig med inspiration, motivation o glädje ! :D

2010-11-30 @ 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback