vad är det som händer?

fråga mig inte var jag fick frågan ifrån, men rubrikens fråga gick jag och frågade allt o alla igår stup i kvarten. vet inte om det bara är stämningen, folket eller allt tillsammans som gör allt så ironiskt men dock så härligt på en och samma gång... har iaf lärt mig en sak, ta allt med en nypa salt så blir det nog bra till slut.

var på ferrum igår men nära & kära för att vara lite finare. det var riktigt skoj och mycket dans blev det. precis som det ska vara ! det bästa var nog att jag kom hem med nästan alla pengar jag hade tagit med mig ut då jag blev bjuden från alla oika håll under hela kvällen. sweet.

har då igen varit dålig på att blogga, men denna vecka har vi varit i ötå också, och internet på min mobil har lagt av.. :/
härligt det skulle vara med en ny mobil :D. får väl se vad tomten tycker om mig i år .. :p.

försökte få fram på ett snyggt sätt av mamma igår att jag vill ha en iphone eller nyare htc men hon var smartare än jag väntade mig där och sa att om jag köper mobilen köper hon skal åt mig iaf! oj! tack mamma!

idag har jag sett massa gossip girl, nu är hela första säsongen slut och jag vill ha mer mer mer NU!

förövrigt känner jag sakta ett illamående dyka upp ibland och är inte så pepp på en bakfylla just nu så säkrast är väl att krama kudden på en stund kanske.. har ändå inget vettigt för mig och om man skulle vakna tidigt imorgon och göra det till en vettig dag så vore det ju skönt...

nu hänger jag inte längre med i vad jag skriver själv så skriver snart igen istället.



puss o kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback