jo man tackar!

hejsan svejsan,

tar tillbaka alla mina onda ord om föräldrarna igår, pappan där var faktiskt förbi igår em och bad om ursäkt och TACKADE så jätte mycket för att jag hjälpt hans son! tacktack! CREDIT.

idag känner jag mig febrig, gick upp i ottan idag för att köra mamsen till bussen då hon skulle till g-vare och jobba.
sedan åkte jag hem och jag & elvis la oss i sängen och taggade Gossip Girl för hela slanten! YEAH!
Sen gav jag honom mat och, kors i taket, han åt den på en gång! sedan gick vi en promenad i det hemska hemska vädret (som nu äntligen börjar mojna). sedan åt jag frukost och kollade ytterligare ett avsnitt, men somnade såklart.... måste se slutet på det avsnittet sen! anyway, sen tog vi oss ut på en promenad igen och såg då en lös hund.. en vit zetter runt om uttervägen? känner ni till den ? den är jättesnäll men verkar vilsen. 


i em ska jag besikta opeln, ska också fara och handla i någon veva.. har inte alltför mycket ork så blir och ta det i slowmotion.. :b

blir nog en uppfriskande bastu ikväll också, ska därefter laga mat! puh, känner bara för att ligga i sängen egentligen... och jo, elvis ska ut emellanåt också!  

nä, dax att sätta igång då.

puss o kram,

Kommentarer
Postat av: hAPPIS

mYSIG BLOGG, SOM DU :)

2010-10-07 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback